1. Informacje ogólne
1.1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, przez stronę www.smiesznekubki.pl.
1.2. Właścicielem sklepu internetowego jest firma
1.3. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym Śmieszne Kubki, są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto).
1.4. Oferta dotycząca śmiesznych kubków zawarta na stronie naszego sklepu ważna jest do wyczerpania zapasów.
2. Składanie zamówień
2.1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej sklepu.
2.2. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia dostępnego na stronie sklepu. Prosimy pamiętać, że podawane dane są dobrowolne i mają Państwo prawo dostępu do treści poprzez konto użytkownika.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.) informujemy, że:
- administratorem danych osobowych jest firma
dane osobowe przetwarzane beda w celu marketingu produktów i usług administratora danych i nie beda udostepniane innym odbiorcom;
- posiada Pani/Pan prawo dostepu do tresci swoich danych oraz ich poprawiania;
- podanie danych osobowych jest dobrowolne.
2.3. Zarejestrowany użytkownik (posiadający konto) ma możliwość dokonywania zakupów wielokrotnie, śledzenia zmian statusu złożonego zamówienia, wglądu we wszystkie złożone zamówienia, również archiwalne, wprowadzania zmian lub anulowania złożonego zamówienia, które nie zostało przekazane do realizacji, zmiany adresu wysyłki oraz udziału w aktualnych programach partnerskich.
2.4. Moment złożenia zamówienia na stronie naszego sklepu jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym. Od niniejszej umowy przysługuje odstąpienie w postaci ZWROTU TOWARU w ciągu 14 dni (okres ustawowo przeznaczony na zwrot towaru) bez podawania przyczyn. Umowa jest zawarta w chwilą przejścia przez etapy zamówienia i potwierdzenie zamówienia przez przycisk " ......................
2.5. Akceptujemy następujące formy płatności: pobranie lub przedpłata na konto, płatności internetowe. Łączny koszt przesyłki zależny jest od wybranego sposobu płatności i sposobu dostawy.
2.6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów będących w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego.
2.7. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
2.8. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep.
2.9. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za dokonywanie zakupów przez osoby trzecie na rachunek osoby poszkodowanej.
3. Potwierdzenie i weryfikacja zamówień
3.1. Poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą automatycznej wiadomości wysyłanej na adres email podany przez Zamawiającego w formularzu. W wysyłanej wiadomości podany jest numer konta, na które należy dokonać przelewu należności za zakupy (w przypadku wyboru tej formy płatności).
3.2. Podstawowym warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji, jest podanie podczas składania zamówienia poprawnych danych kontaktowych (e-mail, nr telefonu) i adresowych do wysyłki.
3.3. Zamówienia, w których w/w danych nie podano, lub są one niepełne nie będą przyjmowane do realizacji.
3.4. Sklep internetowy www.smiesznekubki.pl zastrzega sobie prawo weryfikacji poprawności i prawdziwości każdego zamówienia poprzez kontakt telefoniczny z Klientem na numer telefonu podany przez Klienta w formularzu zamówienia. Kontakt telefoniczny będzie odbywał się wyłącznie w dni robocze w godzinach od 9 – 15.
3.5. W razie potrzeby anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt ze sklepem, gdyż realizacja przesyłki następuje zaraz po otrzymaniu zamówienia.
4. Realizacja zamówienia
4.1. Zamówienie zostanie zrealizowanie pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie.
4.2. W przypadku wyczerpania zapasów , Klient jest informowany o tym przez pracownika sklepu i podejmuje decyzję o sposobie realizacji pozostałej części złożonego zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania na produkt brakujący, zamiana brakującego produktu na inny lub anulowanie całości zamówienia i zwrot pieniędzy za zamówione produkty w przypadku przedpłaty na konto).
4.3. Po złożeniu zamówienia i rozpoczęciu jego realizacji Klient nie ma możliwości dokonywania w nim jakichkolwiek zmian.
4.4. Realizacja zamówienia - w przypadku zamówienia płatnego przelewem - rozpoczyna się po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty. Maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 2 tygodnie. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
4.5. Realizacja zamówienia - w przypadku zamówienia za pobraniem – rozpoczyna od razu po wpłynięciu formularza zamówienia na skrzynkę poczty elektronicznej sklepu (w przypadku zamówienia złożonego w dniu wolnym od pracy, realizacja zacznie się w najbliższym dniu roboczym)
4.6. Łączny koszt przesyłki zależny jest od wybranego sposobu płatności i formy dostawy. Koszty przesyłki dostępne są na stronie www.smiesznekubki.pl. Koszty –wysyłki - http:/smiesznekubki.pl/content/1-dostawa
4.7. Dane do przelewu (przedpłaty na konto):
Bedą przekazane w mailu po złożeniu zamówienia.
W TYTULE przelewu prosimy wpisać:
NAZWISKO, IMIĘ, nr zamówienia
4.8. Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania paczki + czas dostawy.
4.9. W razie chęci anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt, gdyż zamówienie przyjęte do realizacji nie może zostać anulowane.
4.10. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
5. Sposób i termin dostawy
5.1. Towary zamówione w sklepie internetowym wysyłane są wyłącznie pod adresy podane przez Klienta w formularzu rejestracyjnym lub w formularzu jednorazowego zamówienia.
5.2. Wszystkie zamówienia są wysyłane w przeciągu 1 - 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (w przypadku zamówienia za pobraniem), bądź zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem na konto.
5.3. Aż 99 % naszych przesyłek wysyłanych jest w przeciągu 24h roboczych.
5.4. Przesyłki są zawsze dobrze zabezpieczone. Przed podpisaniem odbioru przesyłki proszę ją dokładnie obejrzeć. Jeżeli są widoczne uszkodzenia, proszę jej nie odbierać i sporządzić - w obecności listonosza lub kuriera - Protokół Szkody. Na podstawie tego dokumentu możemy uznać reklamację.
5.5. W przypadku braku terminowego regulowania zobowiązań przez Kupującego (opłacania zamówionych przesyłek) względem Sprzedającego, Sprzedający może wstrzymać dostawę lub ją opóźnić do czasu otrzymania należnej mu płatności. Sprzedający nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności z tytułu tak powstałego opóźnienia w dostawie lub w przypadku jej braku.
6. Zwroty, reklamacje
6.1. Produkty zamówione w sklepie internetowym mogą zostać zwrócone zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. (Dz. U. Z 2000r. nr 2 poz. 271) znowelizowano i od 25 grudnia 2014 został wydłużony termin z 10 dni do 14 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Artykuły odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.
6.2 Jeśli chcesz zwrócić towar w sklepie internetowym skontaktuj się mailowo z www.smiesznekubki.pl lub telefonicznie.
6.3. W przypadku zwrotu towaru, konieczne jest, aby towar zwracany był w oryginalnym opakowaniu które posiadał on w momencie sprzedaży. Brak w/w elementów może być podstawą odmówienia przyjęcia zwrotu.
6.4. Do zwracanego towaru należy dołączyć fakturę oraz - w przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu – protokół uszkodzenia/druk reklamacyjny sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności listonosza i podpisany przez niego.
6.5. Brak dołączonego faktury VAT będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu. W takim przypadku sklep odeśle towar do klienta przesyłką pobraniową na jego koszt (opłata wg cennika kosztów wysyłki).
6.6. Reklamacji podlegają wady techniczne/fizyczne (wady fabryczne), lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy. Klient powinien niezwłocznie odesłać wadliwy towar za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres naszego sklepu internetowego.
6.7. Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi (kolor), które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta. Nie stanowią one podstawy do składania reklamacji.
6.8. Do wad fizycznych nie zalicza się różnic w wyglądzie. Kolory i wykończenia towarów prezentowanych w ofercie sklepu mogą nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości. Może wynikać to ze stosowanych technik fotograficznych, zastosowania innych technologii przez producenta lub ustawień parametrów monitora.
6.10. W momencie zwrotu lub reklamacji, zakupione produkty należy odesłać listem poleconym na adres sklepu:
6.11. Koszty przesyłki pokrywa Zamawiający. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty przesyłki oraz całkowita wartość reklamowanego towaru, zwracana jest przelewem na konto wskazane przez Klienta.
6.12. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji oraz w przypadku zwykłego zwrotu towaru, koszty przesyłki pokrywa Klient. Nie odebranie takiej przesyłki przez klienta będzie skutkowało zaniechaniem ponownego wysłania produktu, chyba że klient pokryje koszty poniesione z tytułu wysłania oraz zwrotu reklamowanego produktu do sklepu. Produkty będą przechowywane przez 14 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki.
6.13. Zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki i przedmioty uszkodzone z winy Klienta. Taki towar zostanie ponownie odesłany do Klienta na jego koszt.
6.14. Jak szybko i prawidłowo zwrócić towar:
- należy powiadomić sklep (w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki) o chęci zwrotu lub składanej reklamacji towaru w formie mailowej lub telefonicznej podając przyczynę zwrotu
- towar należy odesłać na adres naszego sklepu internetowego
- do reklamowanego towaru w oryginalnym opakowaniu fakturę (o ile była wystawiona) oraz wypełniony formularz zwrotu (zarejestrowany na stronie sklepu zwrot w dziale reklamacji).
6.15. Aby Państwa zwrot/reklamacja mógł zostać szybko rozpatrzony, prosimy: - zarejestrować zwrot poprzez panel administracyjny klienta - dział reklamacji, podając w nim niezbędne informacje. Po zarejestrowaniu reklamacji wydrukuj ją i dołącz do odsyłanego produktu. Towar w oryginalnym opakowaniu, należy zapakować w usztywniane opakowanie ochronne zapobiegające zniszczeniu i odesłać listem poleconym na adres sklepu.
6.16. Klient nie ma prawa dokonywać zwrotu, ani reklamacji towaru na koszt sklepu.
6.17. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, przesyłka nie zostanie odebrana.
6.18. Zwrot części produktów z zamówienia objętego promocją bezpłatnej wysyłki, będzie skutkował obciążeniem Klienta kosztami przesyłki kurierskiej, o ile wartość towaru zatrzymanego przez klienta nie przekroczy kwoty objętej promocją (wtedy promocja bezpłatnej wysyłki nadal obowiązuje).
6.19. Klient w przypadku nie odebrania przesyłki i nie podania przyczyny odmowy odbioru, przy złożeniu następnego zamówienia automatycznie będzie obciążony kosztami nieodebranej przesyłki (składając ponowne zamówienie automatycznie jako formę zapłaty otrzyma wpłatę na konto).
6.20. Zwrot należności za towar zwracany lub pozytywnie rozpatrzoną reklamację następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 14 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją). W przypadku zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym zostanie pobrana opłata w wysokości 6 zł, a za zwrot pieniędzy przelewem na konto zostanie pobrana opłata za potrąconą prowizję w wysokości 1,50 zł. Kwota ta zostanie potrącona od kwoty zwracanej za towar.
6.21. Sklep nie wymienia produktów, przyjmuje tylko zwroty.
7. Prawa autorskie i odpowiedzialność
7.1. Sklep dokłada wszelkich starań, by zdjęcia towarów jak najdokładniej odzwierciedlały ich rzeczywisty wygląd. W związku z tym, że ustawienia wyświetlania, jak również parametry poszczególnych monitorów mogą różnić się od siebie, sklep internetowy nie odpowiada za możliwe różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem produktu, a obrazem wyświetlanym na monitorze Zamawiającego.
7.2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia składane w imieniu klienta przez osoby trzecie (nieupoważnione).
7.3. Zdjęcia oraz wszystkie teksty znajdujące się na stronie sklepu internetowego są autorstwa i należą do właściciela firmy sprzedajacej śmieszna kubki.
7.4. Wykorzystanie materiałów zawartych na stronie www.smiesznekubkipl bez zgody autora, dla jakichkolwiek celów, jest naruszeniem prawa autorskiego, nawet gdy nie wiąże się z uzyskiwaniem korzyści materialnych.
Podstawa prawna: „Ustawa z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych” (Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904).
8. Postanowienia dodatkowe
8.1 Sklep internetowy może prowadzić akcje promocyjne z firmami zewnętrznymi w tym Konkursy i zamieszczać informacje o tych wydarzeniach na podstronach sklepu internetowego. Za warunki konkursów i późniejsze rozstrzygnięcia konkursów odpowiada Organizator. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za treści przekazane przez inne podmioty.
8.2 Sklep internetowy może prowadzić Program Partnerski, Program Lojalnościowy oraz inne Programy dla zarejestrowanych klientów sklepu internetowego. Warunki uczestnictwa w wymienionych programach opisane są na oddzielnych podstronach sklepu internetowego.
8.3 Każdy uczestnik w momencie włączenia się do Programu Partnerskiego, Lojalnościowego lub innego dostępnego w sklepie internetowym, zobowiązuje się do przestrzegania zasad dotyczących danego Programu akceptując niniejszy Regulamin sklepu internetowego.
8.4 Serwer zapisuje pliki cookies na dysku komputera Klienta dokonującego zakupów w sklepie internetowym. Cookies, są to dane tekstowe, które serwer zapisuje na dysku komputera Użytkownika, dzięki czemu będzie mógł go rozpoznać przy ponownym połączeniu. Pliki te konieczne są do prawidłowego naliczania prowizji w Programie Partnerskim, Programie Lojalnościowym. Cookies w żaden sposób nie niszczą systemu w komputerze Użytkownika, nie wpływają na sposób działania komputera Użytkownika i uniemożliwiają identyfikację osoby posługującej się danym komputerem. Każda przeglądarka posiada opcję wyłączenia tego mechanizmu, o czym informujemy.
Opinie o produktach